2014-10-09 17.45.11

PREZENTARE

Bomboniera este dovada vie că viziunea, pasiunea, experiența și dorința de a îmbunătăți viața oamenilor reprezeintă o cale către succes. Ceea ce a început în 2004 ca o afacere de mărime medie, este acum o companie matură, în care s-au investit peste două milioane de euro, situată în topul producătorilor de dropsuri și caramele din România și apreciată de consumatorii de dulciuri de pe trei continente (Europa, Asia, Africa si America de Nord). Datorită gustului sofisticat, variat și persistent, texturii delicate și plăcute, ambalajului atractiv, bomboanele CIPI sunt preferatele celor mici dar și celor mari, în momentele de recreere dar și în perioadele de effort fizic și intellectual în care au nevoie de mai multă energie.  Photo Gallery

POVESTEA NOASTRA

De la bun început, fondatorul si actonarul majoritar al companiei, Ciprian Scrieciu, s-a concentrat pe crearea unei afaceri solide și longevive, prin îmbunătățirea constantă a calității produselor și a liniilor de fabricație. Doar la un an distanță de la lansare, în iulie 2005, încurajat de creșterea cererii pentru caramelele CIPI, a început un program ambițios de modernizare și mărire a capacității de producție, de diversificare a produselor și de acreditare și implementare ISO 22000 / HACCP. In ianuarie 2009, compania a achiziționat cea mai modern linie de producție de dropsuri din România, cu o capacitate de 250 kg pe oră (140 tone/lună). Această linie este automată și permite obținerea dropsurilor mono și bicolore, precum și a dropsurilor umplute.

Calitatea produselor CIPI a fost recunoscută și de clienți din Olanda, Germania, Ungaria, Bulgaria, Italia, Grecia, Belgia,Macedonia, Kosovo si altele, exporturile atingând 20% din capacitatea fabricii.

In 2013, în urma unei investiții de două milioane euro, având trei linii de producție, cinci sortimente de produse și o capacitate de peste 200 tone pelună, Bomboniera a pătruns pe piața americană. Prezentarea oficială a produselor de către partnerul continental a avut loc pe 30 iunie, la renumitul târg “Fancy Food Show” din New York.

PRODUSELE CIPI

Bomboanele CIPI sunt disponibile în trei sortimente: caramele, dropsuri și dropsuri fără zahăr. Acestea din urmă au fost dezvoltate pentru piața italiană însă datorită combinației irezistibile gust-ambalaj-preț, se comercializează acum în alte patru țări, într-o varietate de arome: cafea, frișcă, iaurt-căpșune, mentă-frișcă, în gramaje diferite.

Toate produsele CIPI sunt obținute după rețete tradiționale, în care cele mai bune ingrediente se împletesc perfect pentru a le oferi o calitate de excepție. Savoarea bomboanelor CIPI, varietatea precum și diversitatea modurilor de prezentare, le fac o alegere delicioasă pentru consumatorii de toate vârstele.

 

In 2016, Bomboniera va continua să pășească pe drumul excelenței, îmbunătățind calitatea si diversitatea produselor pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, consolidându-și prezența pe piețele existente și intrând pe noi piete.